Szukaj na tym blogu

środa, 14 grudnia 2011

Stopnie rozwoju

Niektórzy mówią: ja nie oceniam. Fajnie. Tylko czemu mówią także: widzę Ciebie na 3, 5 stopniu a ja jestem na 22? Nie, nie oceniam Ciebie. No, może Twoje zachowanie, działania umysłu, ego... "Widzisz belkę w oku brata- we własnym nie widzisz". '

Kiedyś, gdzieś usłyszałam- kto sądzi (SĄDZI...), że coś wie, osiągnął- nie osiągnął tego. Czemu?

"Niech prawa ręka nie wie, co daje lewa". Ot, co.

Nie będę kłamać: widzę, co daję, widzę, gdzie się puszę, widzę, że mam rozdęte ego, widzę, że oceniam.Oj!!! Ile stopni jeszcze przede mną!!!

Jest taka polska sztuka teatralna, chyba "Igraszki z diabłem" ma tytuł.
Pustelnik mówi do Boga: Panie Boże całe życie jadłem korzonki a ten niecnota, co pił, mordował, rozrabiał, ma do nieba iść! Zobacz,co Bóg powiedział...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz