Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 30 maja 2011

To właśnie możesz chcieć !!!

Czasem ktoś, kto zgłasza się do mnie po- moc własną, by ją odzyskać, nie wie czego mógby pragnąć dla siebie, ponieważ tak długo zaspokajał oczekiwania innych. Poniżej mała "ściąga", czego możesz dla siebie chcieć.

1. Mam rożne prawa wyboru w swoim życiu oprócz tylko przetrwania.
2. Mam prawo ustalić i wypełniać własne zasady i standardy.
2. Mam prawo ustalenia i uznawania mojego systemu wartości jako właściwy.
4. Mam prawo powiedzieć NIE jeśli czuje, że nie jestem gotowy, lub coś pogwałca mój system wartości.
5. Mam prawo do szacunku i uznania.
6. Mam prawo podejmowania decyzji.
7. Mam prawo ustalania i przestrzegania moich priorytetów.
8. Mam prawo by inni respektowali moje potrzeby.
9. Mam prawo zakończenia dyskusji z tymi, którzy mnie poniżają lub ośmieszają.
10. Mam prawo by nie być odpowiedzialny za zachowanie, uczucia, i problemy innych ludzi.
11. Mam prawo popełniania błędów i nie bycia perfekcyjnym.
12. Mam prawo oczekiwania uczciwości od innych ludzi.
13. Mam prawo do uczuć.
14. Mam prawo by być złym na kogoś na kim mi zależy.
15. Mam prawo by być sobą.
16. Mam prawo do strachu i przyznania się do tego.
17. Mam prawo do przeżywania poczucia winy i wstydu.
18. Mam prawo podejmowania decyzji w oparciu o moje uczucia, ocenę lub inny powód który wybiorę.
19. Mam prawo zakończenia znajomości z ludźmi którzy mnie wykorzystują.
20. Mam prawo zmienić zdanie.
21. Mam prawo do bycia szczęśliwym.
22. Mam prawo do stabilności w moim związku.
23. Mam prawo by się zmieniać, rozwijać i popełniać błędy.
24. Mam prawo dawania i oczekiwania miłości.
25. Mam prawo do troszczenia się o siebie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz