Szukaj na tym blogu

niedziela, 27 marca 2011

Dziś potrzebuję anioła...

Mądry człowiek powiedział, żeby poprostu iść tą drogą
Do blasku światła
Wiatr będzie wiał w Twoją twarz
Tak jak lata Ci mijają
Słysząc ten głos z głębi
To głos Twojego serca
Zamknij oczy i znajdziesz
wyjście z ciemności

Oto jestem
Czy wyślesz mi anioła?
Oto jestem w kraju porannej gwiazdy

Mądry człowiek powidział, żeby poprostu znaleźć swoje miejsce
W oku burzy,
Wyszukać róże wzdłuż drogi
Tylko uważaj na kolce

Oto jestem
Czy wyślesz mi anioła?
Oto jestem w kraju porannej gwiazdy


Mądry człowiek czlowiek powiedział, żeby tylko podnieść rękę
i wyjść naprzeciw urokowi
Znaleźć drzwi do Ziemi Obiecanej
Tylko uwierzyć w siebie
Słysząc ten głos z głębi
To głos Twojego serca
Zamknij oczy i znajdziesz
wyjście z ciemnośc


Oto jestem
Czy wyślesz mi anioła?
Oto jestem w kraju porannej gwiazdy
Oto jestem
Czy wyślesz mi anioła?
Oto jestem w kraju porannej gwiazdy
Oto jestem
Czy wyślesz mi anioła?
Oto jestem w kraju porannej gwiazdy
Oto jestem
Czy wyślesz mi anioła?
Oto jestem w kraju porannej gwiazdy

1 komentarz: