Szukaj na tym blogu

sobota, 19 marca 2011

Witajcie!:) Parę słów o moich intencjach i o mnie.

Tyle już napisałam w swoim życiu.. Tyle w internecie.. I właśnie dlatego postanowiłam to, co w mojej ocenie na tą chwilę najważniejsze w mojej drodze, pokazać Wam tutaj. Uważam bowiem, że tylko poprzez własny przykład można komuś pokazać, że... można!:) I tak każdy z nas jest własnym mistrzem i autorytetem (czy o tym w tej chwili wie czy nie, czy teraz czuje to czy nie), i tylko każdy z nas, poprzez własne doświadczenie może zweryfikować to, co zgodnie z własną wolą wybiera.

Ja pokazuję Wam to, co umożliwiło mnie odnalezienie siebie i swojej drogi. To, co na daną chwilę, uważam za wzmacniające mnie na mojej drodze.

Możecie skorzystać z moich inspiracji i wskazówek, także dzięki moim analizom, które pomogły już wielu ludziom odnaleźć własną moc i drogę.

Rozwojem duchowym zajmuję się od prawie już 24 lat. Z wykształcenia jestem psychologiem, co pomaga mi "nie odlecieć" duchowo oraz weryfikować informacje z duchowych przekazów, które są moim udziałem. Więcej o mojej pracy i tym, jaka jestem, możecie dowiedzieć się z moich grup na http://www.goldenline.pl/ Prowadzę tam grupy: Pogotowie duchowe, Pracownicy światła oraz Szamanizm celtycki. Zapraszam także na moją stronę www.eta.pl/psychologiaduchowa

2 komentarze: